|
|
#42 (permalink) |
|
|
wie heeft er al een rijbewijs of is aan het lessen??
Ik ben al een tijdje aan het lessen :P hoeveel lessen heb je wat vind je er van? ik heb nu 12 a 14 rijlessen gehad en het gaat goed, alleen nog ff oefenen met vooruit kijken enz. hoevaak heb je theorie / pratijk over gedaan? Nog niet gedaan :P kon je goed op schietten met je instructeur of had je er beetje gezeur mee? jah kan er goed mee opschieten alleen, hij blijft maar dingen herhalen (das logisch) maar op een wijze waarvan je denk "NU KOP HOUDE" :P en wat vinden jullie van het vermoeilijken van de theorie? wat een vraag doe mij maar een big mac
|
|
|
#43 (permalink) |
|
|
wie heeft er al een rijbewijs of is aan het lessen??
Ik heb al een jaar mijn rijbewijs hoeveel lessen heb je wat vind je er van? 12u totaal 6u in het begin voor alles wat te leren kennen en dan 6u examen voorbereiding hoevaak heb je theorie / pratijk over gedaan? 1x theorie 1x praktijk kon je goed op schietten met je instructeur of had je er beetje gezeur mee? Met de instructeur had ik geen probleem, met me vader wel was wel bijna altijd ruzie als we met de auto ginge rijde ![]() en wat vinden jullie van het vermoeilijken van de theorie? Theorie is gemakelijk als je wat moeite doet voor het te leren |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) | |
|
|
Dat zegt iedereen tegen me
Alsof ik nu al een wegpiraat ben... ![]() Citaat:
|
|