|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
#11 (permalink) |
|
|
Nee hoe meer k dr over na denk des te meer ik ervan overtuigd raak dat robots nooit rechten zouden krijgen. Robots worden gemaakt en zijn niet in staat te denken en gen bewustzijn. Dus het lijkt me sterk
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
|
Citaat:
![]() Probeer daar maar eens antwoord op te geven ![]() Ben benieuwd
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
|
Citaat:
If( zijn naam = piet) { geef hem een hand } Else { schop hem } als je een script zo zult uitbereiden is het wel mogelijk om een robot te laten denken(berekenen). Als een robot daar in staat is kan hij veel goeds doen ook anders om. een robot zou dus alles moeten berekenen, en de keuze van een robot is altijd de keuze die het best zichbaar is, maar niet altijd de beste bijvoorbeeld ( heb ik ven irobot) als er een ongeluk is bij het water en 2 auto's liggen in het water met 3 personen er in de bestuurder van de 1ste auto kan er uit komen de bestuurder van de andere auto(63 jaar) kan er niet uit komen en de bijrijder(18 jaar) van de eerste auto kan er ook niet uitkomenbeide een robot springt in het water en ziet dat de 63 jarige man 75% kans op overleving heeft als hij hem helpt en de 18 jarige man 45% de robot zou dan voor de 63 jarige man kiezen. Ik had voor de 18 jarige gekozen die heeft nog een heel leven voorzich.. dus al met al robot kunnen wel denken maar niet hoe mensen denken. dat komt omdat ze geen gevoelens hebben.. Mochten ze ooit de robots zo ver maken dat ze wel gevoel hebben vind ik dat ze wel rechten moeten hebben.. Laatst gewijzigd door Reverewolf; 8 april 2010 om 15:01 |
|
|
|
|
| De volgende gebruiker(s) bedanken je voor deze bruikbare post: | dutchv1p0r ( 8 april 2010) |
|
|
#17 (permalink) |
|
|
Ja maar dat is nog niet echt denken uit zijn eigen. Ik bedoel, hij heft geen hersens dus ut zijn eigen denken zal ie niet dus. Plus hij mist een bewustzijn en gevoelens.
Nahhh, doe maar liever niet. de gevangenissen zijn al overvol... ALhoewel... Kan ik wel de man van me dromen programmeren ![]()
|
|
|
#18 (permalink) |
|
|
Ik denk wel dat het mogelijk is uit eindelijk om een robot te laten leren van zijn acties en dingen wat hij doet zo kan hij zich zelf ook verbeteren of juist slechter
Maar dit kan nog wel even duren.en als ze zich zelf kunnen vebeteren zijn ze al dichter in de buurt bij gevoelens.
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|